ابزار رایگان وبلاگ

<-RelatedPostTitle->
<-RandPostTitle->
Free xml sitemap generator کسب زیر مجموعه مسقتیم با تبلیغ در متقلب ترین سایت PTC دنیا
کسب درآمد مطمئن از اینترنت
آموزش روش های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

 

کسب زیر مجموعه مسقتیم با تبلیغ در متقلب ترین سایت PTC دنیا

برای آشنایی با راه های کسب درآمد از اینترنت اینجا کلیک کنید


 

(با تشکر از دوست خوبم Alitar99 که اصل این مطلب رو از ایشون گرفتم)

به جرعت میشه گفت که سایت bux.to یکی از کلاهبردار ترین سایت ها PTC هستش که تا حالا روی کار اومده و هنوزم که هنوزه روزانه عده زیادی به این سایت می پیوندن

اما چطور میشه از این سایت کسب درآمد کرد؟

اگه بخوام به طور خلاصه بگم، با کسب زیر مجموعه مستقیم برای دیگر سایت هایی که دارید در اون ها کسب درآمد می کنید.

سایت bux.to کاربران زیادی داره که خوش خیالانه دارن تبلیغات این سایت رو روزانه می بینن و دقیقا ما هم از همین فرصت برای تبلیغ لینک های ریفرال خودمون استفاده می کنیم و مطمئن باشید نفرات زیادی روزانه لینکهای شما رو می بینن و کسایی که از طریق این لینکها زیر مجموعه شما میشن اکثرا فعال هستن

اما روش کار به چه صورته؟

1- ابتدا شما باید چند نرم افزار رو برا تقلب در سایت bux.to دانلود کنید (در صورت مشکل در دانلود هر کدام از نرم افزار های زیر در قسمت نظرات اعلام کنید تا براتون میل کنم)

الف) دانلود نرم افزار جاوا (java 6.0.2.1) برای اجرای شدن نرم افزار های بعدی که با جاو نوشته شده اند با حجم 14 مگابایت با لینک مستقیم (دانلود این نرم افزار الزامی نیست مگر در صورتی که برنامه باکس رج هلپر یا مولتی کلیکر اجرا نشدند)

ب) دانلود نرم افزار باکس رج هلپر (buxreghelper) جهت ایجاد زیر مجموعه مجازی در buxto با حجم 267 کلیو بایت از سایت 4 شیرد (در حال حاضر سایت 4shared قیلطر هست و باید از قیلطر شکن استفاده کنید ممکن است ویروس کشتون این نرم افزار رو ویروس تشخیص بده پس بهتر هنگام دانلود این نرم افزار ویروس کشتون رو غیر فعال کنید)

ج) دانلود نرم افزار سی کلینر (ccleaner 2.35.1239) جهت پاک کردن کوکی ها به منظور جلوگیری از لو رفتن تقلب در ساختن ریفرال های مجازی ساخته شده با باکس رج هلپر با حجم 3.7 مگابایت با لینک مستقیم

د) دانلود نرم افزار مولتی کلیکر (Multiclicker 2_2.2.4) برای تقلب و کلیک کردن اتوماتیک تبلیغات در سایت bux.to به طور همزمان توسط تمام ریفرال های مجازی ساخته شده با حجم 4.6 مگابایت با لینک مستقیم

2- نرم افزار های بالا را به ترتیب ذکر شده نصب کنید

3- در سایت bux.to عضو شوید.

4- بعد از عضویت در باکس تو، مرورگرتونو رو ببندید و سی کلینر رو اجرا کنید و گزینه Run Cleaner رو کلیک کنید (شکل زیر)


 

5- نرم افزار باکس رج هلپر رو اجرا کنید. با این نرم افزار شما برای حساب خودتون در bux.to ریفرال مجازی میسازید. رو گزینه Reregistration page (که در شکل زیر مشخص شده) کلیک کنید سپس در پنچره باز شده روی گزینه رجیستر Register کلیک کنید (گاهی ممکن است صفحه باز نشود بهتر اول رو گزینه FAQ کلیک کنید بعد از باز شدن کامل صفحه رو گزینه رجیستر Register کلیک کنید).


 

6- حالا در قسمت referrer نرم افزار (که در شکل زیر مشخص شده) نام کاربری خود را در Bux.to بنویسید. بعد رو دکمه Fill out Form کلیک کنید تا فرم ثبت نام به طور اتوماتیک پر شود. توجه نام کار بری و پسورد ریفرال مجازی رو خودتون به طور دستی تغییر بدید و باید این نام و پسورد رو بخاطر بسپرید چون بعدا باید این نام و پسورد رو به نرم افزار مولتی کلیکر بدید تا به جای این ریفرال کار کنه.


 

7- حالا نرم افزار مولیتی کلیکر رو باز کنید. این نرم افزار با دریافت پسورد و نام کاربری شما ، در سایت هایی که در لیست این نرم افزار قراره داره به طور خودکار کلیک می کنه. برای دادن نام کار بری و پسورد به این نرم افزار از منوی add نام سایت bux.to رو انتخاب کنید سپس روی گزینه login details کلیک کنید (مطابق شکل زیر)


 

8- یوزر نیم و پسورد ریفرال مجازی و اکانت اصلی خودتون در bux.to رو وارد کنید (یعنی مرحله قبل رو یک بار برای خودتون و یکبار برای ریفرال مجازیتون انجام بدید)


 

9 - مراحل 4 تا 8 رو بار ها و بار ها تکرار کنید تا ریفرال های زیادی در bux.to داشته باشید شما می تونید تا 2000 ریفرال برای خودتون بسازید. در شکل زیر می بینید که من 9 ریفرال مجازی برای خودم ساختم. حالا باید کسب درآمد با این ریفرال ها رو شروع کنیم. برای اینکار کافی در نر افزار مولتی کلیکر روی گزینه start all کلیک کنید. خواهید دید که ریفرال ها و اکانت شما شروع به کلیک کردن روی تبلیغات می کنند بدون اینکه هیچ صفحه ای باز بشه و شما می تونید در پنل مقابل تعداد تبلیغات دیده شده و درآمد کسب شده توسط هر اکانت رو ببینید (شکل زیر)


 

10- اگر سری به سایت بزنید خواهید دید که ظرف چند دقیقه درآمد سرشاری نصیبتون شده


 

11- و ریفرال های فعالی هم گیرتون اومده (به ساعت و تاریخ عضو شدنشون دقت کنید! هر 1 دقیقه 1 نفر عضو شده)


 

12- مراحل قبل رو اونقدر انجام بدید تا درآمد کافی برای خرید تبلیغات در این سایت کسب کنید حداقل هزینه برای خرید 1000 بازدید از تبلیغ 17.5 دلاره وقتی درآمدتون به این مقدار رسید می تونید درخواست خرید تبلیغ به سایت بدید سایت هم پس از 24 ساعت تبیلغ شما رو به نمایش می گذاره. برای خرید تبلیغ در سایت bux.to رو گزینه Advertise کلیک کنید. در قسمت site url باید لینک سایتی رو (لینک ریفرال) که می خواید تبلیغ کنید قرار بدید.


 

13- به این ترتیب شما با تقلب در متقلب ترین سایت PTC دنیا می تونید امید وار باشید که زیر مجموعه های فعالی گیرتون بیاد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط sniper64
آخرین مطالب

پیج رنک

آرایش

طراحی سایت